piektdiena, 2010. gada 6. augusts

on the run

Ir jau sācies augusts. Wow, ātri gan tas viss pagāja! Bet es nejūtos bēdīga... es jūtos reāli labi - ir foršas atmiņas, gads arī solās būt diezgan aizņemts, bet foršs.
Pēdējo gandrīz mēnesi es pavadīju Limbažos! Tā tiešām ir dažu cilvēku paradīze. Daudzi mani noteikti nesaprot, bet tie, kuri paši tur bija un būs, tie domā precīzi tāpat. Es pat nevaru izskaidrot, cik ļoti es mīlu spēlēt volejbolu. Bet labi, to gan jau easat jau dzirdējuši.
Atkal jau tūlīt man dalīsies viss un būs jāpāriet uz koncentrēšanos uz citām lietām. Tas nozīmē, ka es vēl neesmu pabeigusi taisīt mākslas skolas vasaras darbus. Man tā vienmēr gadās! :D Bet šajā vasarā tiešām nebija iespējams zīmēt/gleznot. Es īsti nesaprotu... vienā dienā es esmu gatava uzgleznot visu pasauli, bet citā es pat nevaru pacelt rokās zīmuli. Es domāju, ka esmu pārliecināta, ka mākslas skolā uz vidusskolu nepalikšu. Māksla vienkārši nav visa mana dzīve... Man ir pārāk daudz citu domu galvā.
Es nezinu, kā lai pabeidzu šo tekstu. Neko jau īsti neesmu arī uzrakstījusi, bet man arī īsti nav vēlme, ko vairāk rakstīt.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru