piektdiena, 2010. gada 9. jūlijs

Summer fizz




Vasara baigi grib steigties, bet tāpatās atstāj ļoti daudz notikumus un piedzīvojumus, ko atcerēties... ja tikai varētu vēl vairāk un ilgāk!
Pa šo laiku biju Nicā. Man ļoti patika, lai neteiktu vairāk. Es dzīvoju dzīvoklī, pirmajā nedēļā varēju nākt mājās, kad vēlējos. Varēju sastrādāt visādas trakas lietas, bet nu.. bija tāda sajūta, ka nevajag. Un nenožēloju arī! Tāpatās 2. nedēļā mazliet no rāmjiem ārā.
Baigi brīžiem apjuku - skolā un ar sievieti dzīvoklī runāju franciski (kā vien varēju), tad ar draugiem runāju angliski, tad satiku krievus un runāju krieviski, tad satiku latvieti! un nezināju, ko teikt... :D Mums abām no sākuma bija grūti atrast īstos vārdus. Brīnumaini, ka cilvēki var darīt tik daudz ko, bet pienāk tāds brīdis, kad vienkārši tu apjūc un nezini vairāk neko. Bija tādi brīži, kad jau vienkārši aiz noguruma es kādam kaut ko pateicu latviski. :D Un tad tāds - wtf? Vienkārši bija baigais nogurums no visa, arī no runāšanas.

Tagad, kad esmu atkal LV, jau esmu pavadījusi superīgas dienas šeit. Man liels prieks, ka pazīstu arī cilvēkus, kas ir tikpat apsēsti ar volejbolu kā es! Svētdiena bija vienkārši superīga. Vēl pabiju Skultē uz vienu dienu, vēl uzzināju, ka man pret kaut ko ir alerģija. Un es nedrīkstu ēst čipšus, šokolādes, baltmaizes, dzert kolu utt. Forši, ne? :D Bet tas nekas, bez tā es varu iztikt.

Vispār vasara ļoti forša līdz šim. Un būs arī turpmāk! Otrdien jau braucu uz Limbažiem. Tur būs baigi labi.
Bildītes ir 1. Nicas pludmalēs, 7:00 no rīta; 2. Ar maziņo Viki :)

See ya' :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru